poniedziałek, 14 lipca 2014

Hej :)
       Jak tam wakacje? Ja staram się korzystać z nich w 100%. Moja siostra upiekła dzisiaj pyszne ciasto drożdżowe z agrestem , porzeczkami i śliwkami. Zjadłam chyba pół blachy :) Ciasto drożdżowe najlepsze  oczywiście gorące. :) Jutro planuje wyjazd do babci. Ma być ciepło więc może trochę się poopalam.
      Chciałabym wam polecić bardzo ciekawą książkę , którą ostatnio przeczytałam- "Zapytaj Alice"
Książka pisana jest w formie pamiętnika. Opowiada o licealistce z bogatego domu. Dziewczyna na jednej z imprez nieświadomie zażyła LSD . Stopniowo uzależniała się od narkotyków.  Zeszła na złą drogę. Zaczęła uciekać z domu, trafiła nawet do szpitala psychiatrycznego. Alice chciała po prostu być szczęśliwa. Mieć prawdziwych przyjaciół i dobrze dogadywać się ze swoimi rodzicami . Książka ta pokazuje jak trudno wyjść z nałogu i jak  łatwo można  pogubić się  dążąc do szczęścia .

A może ktoś z was czytał tę książkę? Jakie odnieśliście wrażenia??

    


2 komentarze:

  1. nie czytałam tej książki , lece do biblioteki wypożyczyć :))
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie czytalam tej książki, ale jak na nią trafię, to na pewno przeczytam ;)

    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń